I´m soo evil! Real bad girl!

Haha skolkar nu återigen från Samhällen, sorry kerstin, jag diggar helt enkelt inte dig och ditt jävla politiksnack!
Sitter och redigerar lite mer bilder nu istället:) Wiiie

Jag glömde nämna att jag blev kallad för spelarfru under senaste hockeymacthen.
Vet inte om det var komunen eller vad det var som kom på mitt i allt att man inte skulle kunna bli uppskriven och slippa betala inför matcher:p
Så då hade Fredrik kirrat en biljett till mig.
Så kom jag in och sa  "jaa, jag ska tydligen ha en biljett undanlagd" -- "Jaaja, spelarfru alttså, då är det på andra sidan"
"eeehm aaha !?!?!" blev mitt svar och jag vände mig till andra biljettkassan.
"jaa ska ha en biljett här tydligen" -- "Jasså, spelarfru, till? och ditt namn?"
Riktigt lustigt, denna gång har iaf Fredrik förberätt så att jag fick biljetten av honom och slipper omgivningens fulla spekulationer och påståenden!:P hahaha
Såå ikväll blir det hockey minsann. Vallentuna möter dom!

jag har inte ens nämnt förra matchen insåg jag nu. Mycket spännande match, jag o jessica satt på helspänn, hjärtat gick i 180:P Men nynäs vann med 4-2 iaf!:D jag var mycket lycklig faktiskt, jag har blivit hockeyfreak!:D

Blir leka med Linda efter skolan, Mycket mys! Jag borde nog ta mig i kragen och dyka ner i resväskan och packa upp innom en snar framtid också..
(Jaa jag kom hem i tisdags och i dag är det fredag..jag är snabb!)

Nu blir det lite facebook och ännu mer redigering! Tjingelipling.



UNDERBARA DAG!!!
MOHAHAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0