Freeeedag

Ville inte alls gå upp ur sången i morse, jag var trött och as knällig!
Tog mig iaf till skolan, gick på lektionerna.
Klockan 10 kom jag plötsligt på att jag fan skulle till tandläkaren. 10.15 skulle jag vara där.
Så det var bara för mamma att komma flygandes med bilen och köra mig.

Väl nere hos tandis så började vi lite lätt med 4 bedövnings sprutor:P Ni förstår den ville inte riktigt bita på mig..Det var bara vissa delar som hela tiden blev bedövade:P Första tungan den kinden sen läppen och sist tänder:P
Allt gick bra, gick dock därifrån med känslan av att halva fejjset var förlamat:P

Kom tillbaka till skolan, köre mitt preformens, gav alla i klassen en komplimang.
Syftet var att göra alla glada och även att man sällan säger till folk som inte riktigt känner att dom kanske gjort nått riktigt bra eller om de bara har en jättefin tröja på sig!

Blev upplockan av Fredrik efter lunchenm följde med han o Kim när det skulle luncha på rotundan:P
Nu har jag tagit tillfället i akt att sno fredriks lägenhet då han är på match:P
Min plan av att njuta av att vara helt själv i en lägenhet sprack dock nu när jag bestämde träff med johanna

Och u dags för pizza med Catta

Kommentarer
Postat av: rebbi

du lyste upp min dag elin! puss på dig söt! :)

2009-03-27 @ 23:52:35
URL: http://rebeccacarolina.blogg.se/
Postat av: J

när ska vi dejta då =)

2009-03-28 @ 10:11:30
URL: http://ilovememore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0