En ledig lördag!

Kändes skönt att kunna sova ut i morse, utan att behöva gå upp mot sin vilja.
Jag går inte upp speciellt tidigt då jag jobbar iofs..09.00 och börjar kl 10.00 . Men iaf..

Tänkte snart pallra mig ner på stan och glo lite i affärer och så.
Hoppas på att Jessica hör av sig så vi får en lite date idag!

Funderar på att färga håret lite, lägga i blonda slingor. Men som vanligt är jag lite feg.
Får se hur det blir, om jag låter mamma göra det kanske..

Ikväll blir det lite festligheter iaf, lutar mot fixning hos mig först, sedan taco hemma hos Catta & efter det drar vi kanske ut.
Får se vilka tjejer vi drar ihop, vi ska försöka kirra singstar också^^

Nej nu ska man kanske klä på sig lite!


Gillar min Catta faktiskt!!

Kommentarer
Postat av: catarina

min kväll blev tokrolig :)

hoppas din också blev de gullunge!

2009-03-29 @ 15:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0