Att fördriva tid!

Det är inte det lättaste måste jag säga
Jag bestämde mig redan idag på dagen att jag inte skulle sova fören typ på planet.
Kl 23 började jag bli lagom uttråkad, du gäller det att försöka sysselsätta sig.
Komma på nya saker för att hålla sig pigg.
Under 3 timmar jag nu sysselsatt mig med följande


◘ Pratat med massa folk på msn

◘ Ätit tre mandariner i hopp om att piggna till

◘ Hoppat runt i rummet för att piggna till (dåligt tips)

◘ Skickat ett mass-sms!
◘ Kollat i typ alla bloggar jag vet
◘ Poppat popcorn

◘ Käkat upp hela påsen + druckit ett stort glas trocadero. 
   (piggnade till..yeeeay)

◘ Blev nyss kidnappad och körd ett varv runt ringvägen

◘ Sjungt med till varje låt som spelades (lugna favoriter)

◘ Blivit blöt om fötterna.

Och nu är det ca en timma kvar tills vi drar.
Jag hörde nyss att någon var uppe och knatade, papps?



Ses om en vecka Sverige! ♥

Kommentarer
Postat av: Y

Åh sötElin. Hoppas du har det bra! Sola på nu! FÅ inte cancer. Ät mycket frukt och drick många drinkar. Puss påde! Kraaaam

Postat av: Alexandra

Avundsjuk.. vem, va? Jag?!

2009-03-06 @ 16:45:57
URL: http://brunettens.blogg.se/
Postat av: aa juste ;)

kom hem och åk raggarrunda! bajskorv

2009-03-09 @ 08:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0