WorkingWomen!

Nu är första arbetsdagen över! Nu återstår bara ca 21 st, rätt lugnt!

Det har inte varit allt för mycket folk inne så jag och Lasse har roat oss med att fylla på och fixa i affären.
Jag fick först uppdraget att fixa till spelhyllan. Det stod fullt med spel på golvet som skulle in. Jag tittar upp på hyllan och hittar inte ett enda hål. Men efter att ha tagit bort överflödiga spel så fick jag trots allt in allting.
Nästa projekt var att fylla på gosedjushyllorna. När jag står där och precis ska börja kommer Lasse, -Du kan ju passa på att göra om här helt, organisera lite..JAhapp då var det bara att dra fram fantasin och det blev typ sorterat från Djungel till Ladgård!
Tiden gick fort fram till halv 4 ungefär. Sen var jag trött i fötterna.

Blir att jobba själv för första gången på Fredag.
Bara ca 3-4 timmar men ändå, rätt läskigt :/
Friskade upp stängningsmomenten idag så nu har jag koll.
På Fredag är det ju även midsommarafton, då är det ut på torö som gäller:)

Idag ska jag och Handsome försöka få hit en byrå, våra mijaaaarder handdukar behöver ett hem!:P

Jag får icke glömma att nämna att min underbara man faktiskt lagat två goda måltider till mig idag. Han kom ner med en nylagat matlåda till mig idag och nu när jag kom hem var det fint dukat och maten var klar. Sjukt god lax med någon slags sås uppe på, gjord på typ creme fresch, kryddor och bitar av fetaost och med färskpotatis till:D Pax för att ha det i matlådan!
Miiin man är duktig han!



Å vad glad!

Kommentarer
Postat av: Mamms

Lycko dej....!!! Varifrån kommer han egentligen...han e ju för bra för att va sann!!!

2009-06-15 @ 19:18:48
Postat av: Anonym

Postorder.

2009-06-16 @ 15:57:53
Postat av: Mamms

ha ha ha

2009-06-16 @ 18:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0