Vilken cirkus!

Igår gjorde jag ju som sagt naglar:) Det gick hur bra som helst, trots att Mikaela var lite sen:) Jag är supernöjd!
Jobbade med Gunnsan igår, det gick väl okej, jag var smått irriterad hela dagen dock..vet inte varför.

Fredrik kom och hämtade upp mig efter jobbet, vi åkte till pizzahouse och beställde varsin sallad och åkte sedan upp till Garpen och Nettan. För vi skulle nämligen ta med Miranda och Molly på Ciruks:)
Det gick bra, båda baren är väldigt eneriska och vill inte riktigt sitta still. Molly var mer intresserad av hästarna som stod utanför cirkustältet:P

När vi äntligen var hemma jag och Handsome slog vi oss ner framför ett avsnitt av Lie to me. Riktigt bra serie faktiskt:)

Nu är klockan strax efter 9, jag var lite för slö och trött idag för att ta en promenad. Det blev lite sen i säng igårkväll :/
Börjar snart bli lite bråttom ner till jobbet. Haha

Nej dags att fixa sig lite:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0