Uppdate

Måste ju säga att maten igår blev helt fantastiskt god:)
Och jag hade gjort allt förutom att skära och steka köttet. Kanske bor en liiten kock i mig allt!
Överraskningen som jag hade gjort var en chokladmousse till efterrätt:) Dekorerade med lite riven choklad, blev askalas och smakade sjukt gott :) Mannen var allt bra nöjd med att ha mig i huset då!

Idag har vi städat massa, vi har varit lite lata denna vecka och inte alls plockat upp efter oss. Men nu är det fint igen.
Handsome stack till jobbet klockan sex och sen dess typ har jag suttit och pillat med Mys blogg. Den är sparad men inte klar, orkade inte mer nu, min hjärna fick kortslutning av alla koder och färger hit och dit!

Installerade även photoshop cs4 på datorn idag så nu kan jag göra headers och redigera bilder hej vilt!
I morgon har jag återigen tvättstugan, halv 11. Så det blir inget sova till kl 1!
Fick även veta att jag jobbar en vecka extra i sommar, jag börjar alltså jobba nästa vecka!
Mmm pengar!



Potatisgratängen och fina efterrätten!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0