Träningsverk minsann

Idag blev det som sagt ringvägen, även Handsome följde med. Jag var väl inte allt för trevligt kanske. Jag hade min musik i ena örat och sa inte så mycket, knatade bara på.

När vi hade kommit runt och var vid 10an bestämde vi oss för att ta ett dopp.
Mitt första för i år faktiskt, inte alls likt mig. Jag brukar bada jättetidigt annars:P

Dagen på jobbet har varit skit seg, jag fick plötsligt sjuk träningsvärk i framsida lår. Helt sjukt ont.
Den har som tur är gått över nu!

I morgon blir det ingen promenad för jag har nämligen tid hos en Nagelteknolog (om det nu heter så?)
Ska få fin fina naglar:D wiie! Min studentpresent från Gunilla och Göran:)

Handsome är på jobb så sängen känns inte lockande ännu, men det får inte blir sent idag uschi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0