Solig och glad morgon:)

Nu sitter jag här med min smoothie i högsta hugg..
Blev snart promenad runt ringvägen, har haft två dagars vila nu så det är dags att röra på sig igen:)

Idag ska jag jobba med Denise, ska lära upp henne lite:) Hon ska bara vara där i två dagar som det ser ut nu:)

Igår efter jobbet gick jag och mamma ner till pernillas med lite gamla kläder, efter det handlade jag lite mat med konsum.
Jag och Linda hade bestämt oss för att styra upp lite middag tillsammans:)
Det blev tortelini fylld med tomat och mozzarella, lite sallad, keso och mini baguetter! MUMS!

Hon sa även att hon kunde följa med på min promenad idag men hon har inte hört av sig så jag antar att det blev sent i säng och så. Vilket det blev för mig också, så tankarna "Neej jag ligger kvar och sover istället" var det första som flög igenom huvudet när klockan ringde. Men jag tog mig upp minsann! Jag snoozade faktiskt en gång så jag ligger 10 minuter efter tidsschemat! Men det är nog lugnt!

Har ingenting planerat inför fredags kvällen. Vi måste dock styra upp tvättstuga, jag hade INGA rena trosor kvar nu! INTE okej!
Nej folks, dags att bege sig ut!

Ut och njut av solen så ska jag stå inne på min affär och bli blek!
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0