Öva öva öva

Idag var det torsdag alltså...torsdag, fredag..LÖRDAG
TVÅÅÅ freaaaking days left..

Jag har en sån sjuk grej att berätta, här om morgonen vaknade jag och låg liksom i fel ände på sängen, huvudet nere vid handsomes fötter..weard, tänkte jag. Senare under dagen kom jag på att jag hade drömt nått om att det var en spindel i hörnet precis vid mitt huvud. Ahaaa det var därför jag hade vänt på mig.
Sen igår så tog Handsome upp det och sa "Duu, det där med att du hade drömt att det var en spindel här, jag tror inte det var en dröm."  Ehm va? "Ja för när jag kom hem idag och skulle gå på toa så låg det en ganska stor spindel i handfatet, en sån där riktigt husspindel" ÅÅÅÅÅH FYYYYY, då var den ju där, ÅÅÅÅÅ den gick säkert på mig wääää.
"Jag spolade iaf ner den i handfatet"

Och nuuu slog det mig...det är säkert därför det står att det ska vara regn på lördag..ni vet, om man dödar en spindel så börjar det regna..CRAP!

Sjukt äckligt i vilket fall som helst..Snart ska jag knata över till Linda:) Myys


Kommentarer
Postat av: Bolle

Dan före dan före dopparedan!



Jag tycker inte att det är helt snällt att skylla studentregn på mig. Jag kan se alla onda blickar framför mig, på lördag, om det nu blir regn. =(

2009-06-04 @ 09:29:48
URL: http://bolle17.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0