Mysigt med föräldrar

Blev sent igår trots att jag gjorde ingenting.
Vaknade inte fören kvart över 12 och fick lite halvt panik.
Lägenheten såg ut som totalt bajs och mamma och pappa skulle komma över på fika.

Så jag klev upp, började plocka undan allting, Fredrik åkte och köpte lite frukost.
När han väl var hemma invigde han mixern och gjorde oss varsin smoothie! Mums

När klockan var runt 2 var lägenheten fin, kaffet var laddat och mamms och papps kom genom dörren.
De hade med sig en hylla som pappa skulle skuva upp i garderoben, mamma hade med sig en Lyckopalm till oss så nu börjar lägenheten bli grön och fin!

Efter fikastunden blev vi nerbjudna till Handsomes föräldrar på middag. Alltid lika trevligt.
Nu är jag precis hemkommen från dom och vill hemskt gärna ut och gå. Men det är ju så fruktansvärt tråkigt att gå själv..
Så jag raggar som fan nu måste hitta någon! hm!

Imorgon är det tillbaka till jobbet som gäller. Fun fun:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0