Midsommar!

Haaallå, tänkte att det var dags att ta tag i detta nu efter två dagar.
Jag har känt att mina inlägg har varit rätt meningslösa.
"hej jag har jobbar, ätit och sovit" yeeay!:P

Nu har det ju ändå varit Midsommar och jag har jobbat helt själv i butiken.
Det gick faktiskt riktigt bra, blev lite klirr i kassan och jag kom ihåg allting, noo problems.
Jag blev sedan upphämtad av Jockeman utanför jobbet, vi åkte ut till torö. Vädret var kanske inte bästa men vi myste på inomhus med en riktigt god paj och sallad.
När vädret sedan tillät så satte vi igång med 5kampen som Jocke hade anordnat. Vi hade alla blivit indelade i lag.
Jag hamnade med Emil och Mattias och vi var tillsammans Lag Asabra! haha

Dessa grenar hade vi med.

1.Med ögonbindel skulle en i laget först snurra 20 varv sedan ta sig fram till ett bort blev hjälp av lagkamraternas vägledning. På bordet stod det 4 burkar, två st 10,2% öl och 2 burkar 2,25% cider. Personen skulle då ta en burk och svepa den och sedan sringa tillbaka. (Emil fick den, snurrade som en tok, fick cidern och vann!!!)

2. Alla i laget skulle skjuta 5 skott med ett paintballgevär, flest poäng vann. (jag var helt sämst faktiskt:P)

3. Två i laget skulle sättas ihop i varsitt ben och sedan ta sig två varv runt huset. (Detta fick jag och Emil och jag kan säga att jag är helt blå om ena foten och vi förlorade då jag mesta delen av tiden låg på marken och asgarvade:P)

4. En i laget skulle hoppa upp på en annan i laget och sedan försöka ta sig så många varv som möjligt utan att nudda marken. (även denna fick jag och Emil utöva. Jag kom iaf ett varv runt honom hahaha)

5. En liten tipspromenad. Alla hade fått svara på vad det pinsamaste de hade gjort i sitt liv. Man skulle sedan försöka para ihop händelse med person!

Riktigt bra lekar, sedan fick jag i mig en liten godnattgrogg och slocknade på soffan.
Jag vaknar sedan av att fredrik drar bort min filt och håller på att dö av garv. Jag hör någonting om tutte och jag kopplar då att Jessica hade suttit och klappat på min tutte. Hon hade trott att det var min axel! Sjukt roligt iaf!

Jag och Fredrik rörde oss hemåt ganska snart och var väl hemma vid halv 12 kanske. Jag slocknade som en sten på två röda! Ändå tycker jag att kvällen blev guld!;:D

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0