Fredag...

...som inte alls känns som fredag. Dagen med Denise har varit full av skratt, riktigt skönt:)
Solen har som vanligt lyst utanför fönstrena.

Jag tog mig även en liten springtur i morse, mitt i min lilla promenad, från lövet till hamnvik :) Sjukt länge sen jag joggade faktiskt. Kändes väl okej, jag dog iaf inte!

Mamma kom och hälsade på på jobbet idag, vi bestämde då att hon skulle hämta upp våran tvätt och tvätta den!
I KNOW, MY MOM IS THE BEST! Så efter jobbet plockade hon upp mig vid jobbet. I utbyte mot tvättandet ville hon ha sina ögonbryn noppade, och det fick hon såklart:)
Någon timme senare kom Fredrik dit, fikade lite sedan fick vi alla ungspannkaka! :)

Nu är vi hemma, garderoben är fixad och fylld och underklädeslådan är proppad :)
Tror jag ska lägga mig i sängen eller nått nu, får se hur det blir. Kanske snygga till bloggen lite.


Gamla fotbollströjan åkte på idag minsann, och solen sken så mysigt!


Kommentarer
Postat av: Elise

haha har du oxå problem att dina underkläder bara tar slut? jag åkte oxå hem till min mamma här om dagen och fick mina underkläder tvättade. mammor är bra.

2009-06-29 @ 09:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0