Uppe med tuppen

Faktum är att jag vaknade innan väckarklockan som stod på 06:30 idag. 06:28 slog jag upp ögonen:D HAHA
Snoozade en gång och sedan var det bara att kliva upp och börja fixa tvätten.
Var inte så mycket tvätt så det vara skönt, går på två maskiner (med lite halv dålig sortering, schyy säg inte nått till handsome ;);))

8 timmas jobb står på schemat, sedan ska jag hem till mor och far och kolla igenom den andra hälften av mina kläder.
Sen blir det hem och packa väskan..Shiiit vad detta kommer bli grymt. Kände skönt att umgås lite med Jennifer och Fanny, vi har ju aldrig umgåts själva sådär. Linda och jag har ju varit vänner länge så där blir det inga konstigheter:)
Ska bli så sjukt grymt!!:D:D

Nej man kanske ska få i sig lite frukost eller nått:P

Ha en bra dag gullisar
Och Jessica, hör av dig till mig:D
Pussigull!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0