Och nu till..

...dagarna i veckan som gått:)

Måndagen började segt, jag var trött och grinig. Vi kom hem ganska sent på söndagen.
Jobbade som vanligt 10-18 med Gunsann. Dagen gick som tur var sjukt snabbt.
Jag och Fredrik drog och tog ett kvällsdopp vid fågelgatan på kvällen sedan kollade vi på ett avsnitt av Lie to me!

Tisdag: En vagn som var beställt kom, men det visade sig vara fel färg, jag fick ringa till Tetornia och försöka ordna det. Det slutade iaf bra och kunden var nöjd sen. Jag gick även över till den lilla present affären bredvid Svens, inhandlade en ny handdukshängare och en fruktskål:) Fick lite rabbat för att jag är så hiiimla gullig och alltid bär med mig hennes skylt :)

Onsdag (idag): Har jobbat med Denise idag, alltid lika trevligt:) Hon är jämt så glad och mysig!
Jag satte henne i ett skittråkigt arbete idag. Våran sommarreakatalog gick ut idag, så alla reapriser som fanns i katalogen skulle bort:P Det fick hon roa sig med. Men som vanligt verkade hon glad så hoppas att hon inte hatar mig!
Jag tog en liten shoppingrunda idag med, skulle egentligen gå till priskrossaren för att köpa lite godis men fick mig en urgullig tesil, en liten pensel (sån man penslar bullar och sånt med) en potatisborste, grytlappar och en grillhandske:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0