måndagmorgon trist och grått!

hej sötungar!
Det är snart dags för ett varv runt ringvägen med Linda:)
Sitter här med min smoothie, vädret är kasst men men.

Sista fulla veckan jag jobbar, jobbar Måndag och Tisdag nästa vecka sedan är det goootland!!:D:D
Fredrik drog ju till Norge igår, har nog inte förstått att han inte kommer hem på en vecka. Än så länge går det bra.
Känns som att han har jobbat natt och kommer vara hemma när jag kommer hem från Jobbet men så kommer det ju inte vara.

Helgen har varit kanon, blev freja i fredags med lite tjejer och Handsome:) Ganska tidig hemgång.
På lördagen blev det jobb och sedan in till stan för att ha överraskningsparty för Stina. Det blev sjukt lyckat och jag hade jättetrevligt. Söndagen sov vi ganska länge eftersom vi var hemma i Nynäs igen vid 4. Det blev lite middag hos mannens föräldrar och sedan drog dom till arlanda vid 4.
Vid halv 7 drog jag ut och gick med Linda och sedan somnade jag till Bride Wars måste se hela idag:P

Nu är det snart dags att gå ut..
Pussar o kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0