Gookväll ärade vänner:P

Tsss vilken rubrik va!

Jag sitter här fixad och fin med lockar i håret:D
Ska snart bege mig till Jessica för att mys lite med henne Emma och Matthias. Får se vad vi hittar på för bus.
Dagen på jobbet gick rätt fort faktiskt, riktigt skönt och på Måndag är Chalotte tillbaka, yeeay!

Juste jag glömde berätta en till sak. Det kom in två killar på jobbet i går, de var väl i 20 årsåldern skulle jag tro. De skulle iaf ha en present till någon liten tjej. Det blev örhängen. De fick ett litet paket och sen gick de. Inget mer med det..
Men sen när jag hade gått upp till konsum för att handla lite lunch så händer nått märkligt.
Jag står bland alla sallader och mackor och har beslutsångest som vanligt. Mitt i allt nyper någon till mig i sidorna och säger bööh! Jag vänder mig om och ser en av dessa snubbar som var inne och köpte örhängen. Jag blev sjukt förvånad och slängde förmodligen ur mig ett fånigt skratt.

 -Lunch på gång ser jag, säger han..
-Ehm joo haha lite svårt att välja.
- Hmm kycklingsallad, grekisk med bulgur...va fan 47 spänn! säger han när han spanat in salladen jag höll i.
 -Hörru, vart finns det mackor?
- Vadå med fyllning eller bara bröd?
- Aa bara bröd..
-Ehm där borta.
- Aahaa
- Vart har du äggen då sa den andra snubben.
-Nää ingen aning faktiskt..
-Men va fan bor inte du här i stan eller?
-Jo men jag är inte stammis på konsum.
-Hahah nej vi ska väl lokalisera våra mackor nu da..
- Aa gör det!


Mycket märkligt, vem gör så? Nyper en främmande tjej i sidan för att man setts på en affär.
Okej jag brukar le och kanske heja på folk som precis varit inne om jag tar en vända på stan, men inte sådär.
Övertrevliga kanske haha:P

Nej dags att äta lite kanske:)



Jessica gav mig dresscode..Sommrigt:P Detta fick duga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0