Fredag...

...bara 4 arbetsdagar kvar, eller tre och en halv(lördag 4 timmar) sen blir det GOOOTLAND!! Det ska bli så sjukt kuuul!!
Måste fundera på hur mycket dricka man ska ha med sig hemifrån.

I natt gick det verkligen inte att sova, jag låg i sängen och kollade på all skit på tvn, när jag tröttnade på det satt jag vid datorn, sedan gjorde jag lite armband, sen la jag mig i sängen igen, då var väl klockan halv 2 kanske. Låg och stirrade i taket och sedan slängde jag iväg ett sms till Handsome. Han var som tur var vaken, så vi pratade lite, sedan la vi på och sen ringde jag igen.. När klockan var tre la vi på eftersom jag då tänkte tvinga mig själv att sova. Faktum är att det gick rätt bra.. jag somnade iaf:P Vaknade kvart i 8 och var typ pigg, eller övertrött kanske. Jag känner på mig att tröttheten kommer hugga mig i ryggen sen under dagen och jag kommer totaldö..Typiskt att jag jobbar med Gunnsan, Denise var bra på att muntra upp mig igår när min trötthetssvacka kom. Vi roade oss med att studsa studsboll över disken igår, ganska kul faktiskt:) det gäller att ha barnasinnet kvar.

Jag har glömt att nämna att jag fick två pallar med varor i tisdag. För de som inte vet vad en 'pall med varor' är så är det massa kortonger staplade på varandra, ca 2 meter höga. De lådorna skulle jag på nått sät försöka stuva in i våran redan smockfulla källare. Och i och med att Gunnsann är gammal och inte kan bära så fick jag själv bära dessa kartonger. Skära loss kartonger, ner för trappan, försöka ställa kartongen så lite i vägen som möjligt, upp för trappan igen och så gick det runt i 45 minuter. Förstår ni hur många kartonger det var? Men men man ska alltid ställad inför utmaningar!

Igår var mamma, pappa och Jonny här på fika, alltid lika mys. Pappa försöka fixa ordningen på kanalerna, Mamma ville byta plats på gardinerna i köket och sovrummet, hade ner fästet i sovrummet men fick till slut fast det igen:P Hon är alltid lika söt, fixaren!;D De drog till Finland nu i morse så nu jäklar är jag ensamen!! wäää

Nu var klockan visst 9, kanske ska äta frulle och klä på mig? Mjaaa kanske..


Grejen är den...baby...okejra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0