Ett litet ord eller två

Sedan min semester börjat har jag inte alls känt någon lust att blogga.
Antagligen för att det är för mycket som jag egentligen vill skriva och berätta om. Som gotland tex.
Det är precis som i skolan när allting kom på samma gång..Man visste inte vart man skulle börja så man började inte alls..

Nu sitter jag här i lägenheten, i fruktskålen ligger det ett ruttet, mögligt päron och Handsome är på jobbet, jag har precis gjort om min naglar för typ 4 ggn på en och en halv vecka!
Jepp jag kan inte sova!

Det händer inte mycket nu om dagarna, ändå vet jag massor med saker som verkligen måste göras.
Måste börja söka jobb, måste ta tag i körkortet, det måste städas och tvättas..(måste slänga äckelpäronet) m.m.
Ändå slöar jag bara och orkar inte riktigt ta tag i någonting alls.
Det är inte svårt att sätta igång med körkortet egentligen, jag behöver bara börja läsa boken och skriva in mig på körskolan..done! Men slö är väl mitt mellannamn kanske.

Träna mer är något man måste göra också, inte för att jag är överviktig eller tjock sådär. Mitt fett sitter där det ska, som Handsome brukar säga. Men utan muskler kommer min kropp se ut som skit när jag är 30! Det är ju inte allt för roligt..Allt börjar hänga liksom!

Haha denna dag har varit ganska rolig faktiskt..eller kvällskvisten rättare sagt. Pannkakor hos Catta (svingoda) Sen cyklade jag hem, stötte på Denize, snackade lite skit och sådär. Min date med Natalie i morgon avbokade hon, jag gnällde hos Handsom, Han muntrade upp med att hans mamma tydligen hade gjort värsta "kärleksförklaringen" till mig hahah, sen nu kom ett litet kräk krypande, jag var snäll och typ klappade fint sen gick det och sov! (en metafor) HAHAHAHHA:D
Okej shit nu börjar jag bli övertrött tror jag. Juste jag shoppade lite igår ju, en väska , tre tröjor en fin klämma och en svart scarf:) AWESOME!:D

Nej end of story va!



Det blev mycket gnäll idag, Men jag mår faktiskt fantastiskt bra och är otroligt glad!

Kommentarer
Postat av: Anonym

släng päronet!!!

2009-07-29 @ 10:57:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0