UWÄ!

Fan blir ju ingen träning idag, jevla Johanna skulle plugga..INTE okej!
Totally sugit! Det är helt sjukt vad jag är träningsmotiverad..!

Nu har jag iaf gjort mig en ungspankaka som jag ska snaska i mig:D
Haha mamma och jag kopplat den maträtten till samma person, ganska komiskt ändå! 
 Happ får väl jag se till att hitta nått annat att göra ikväll då!
Fan hade verkligen sett fram emot att träna..



Jag har varit snäll mot Linda idag minsann, pillat henne i hååret, killat i handen och på armen och i fejjan.
Jag måste verkligen hitta någon att ösa all min gullighet på! HAHA

Juste var iaf nere på banken idag, det stod tydligen att mitt kort hade levererats...aaa inte till mig iaf tänkte jag.
Men hon beställde ett nytt iaf så får väl se när det dykter upp.



Jaa, jag lyckades få denna bild att fastna i en väns huvud.
Piraya sa han..hm aa kanske. Riktigt snygg iaf..eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0