Right back on it!

Nu sitter jag här igen och ska försöka sammarbeta med denna plåtburk i estetdatasalen.
Eftersom jag har tagit så ofantligt mycket bilder så vill inte alla få plats på mitt usb-minne så får radera lite bilder:P
Tänkte att jag skulle solla ut lite bilder som jag ska skriva ut så jag kan ge Lz lite provsmak så att säga:D

Fick åter igen en obehaglig känsla i magen, varför utsätter man sig för det fast man vet resultatet.
Stupid me..Har iaf hört från Mister A nu..Wiie alltid lika trevligt:D

Ingen aning om vad jag ska sysselsätta mig med idag, träna skulle vara skönt men Johanna har mått dåligt den senaste veckan typ och jag hade ju nackspärr sist de tränade:P Well well..

Happs då börjar man inte fören 10 i 1 då..relion blir det minsann för första gången.
Med Luddes mamma och min föredetta granne som lärare:D
Kan bli spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0