Poppis men alltid girlsen först!

Ja ni, jag hade ju egentligen planerat att ha en liten myskväll igår men så blev icke fallet.

Dagen började med shopping i farsta med mamma och pappa.
Inhandlade en spetströja eller vad det nu kallas och ett lila parylinne från Gina, hade ju kvar pengar på presentkortet så var ju tvungen att spendera liksom. Hade ju även 500 kr på guldfynd så jag köpte mig en guldklocka och en silverring! :)
Var även ute efter en paljettopp och hittade tillslut en på sisters:)

Aa som sagt hade inplanerat att träffa en vän igår men jag kände mig ganska dissad när han fortfarande inte hade ringde vid 5 så då bestämde jag mig för att "nej jag ska inte vänta mer nu, nu hittar jag på nått annat" Så jag började kolla runt lite med folk. Hade fått ett bastuerbjudande från Fredrik under dagen och det stod ju fortfarade kvar. Sedan fick jag också ett erbjudande om bowling..så sweet, personen i fråga tänkte bjuda mig:) As gulligt! Och sedan skrev johanna och sa att hon tyckte att jag skulle vara med henne. Där satt jag med alla förslag och visste varken ut eller in.
Men efter kommentaren "Om du inte är med mig går jag o sätter mig på Annas krog och sjunger kareoke med alkisarna!" från Johanna stod det klart. Jag måste vara med henne! haha
Så jag gled dit, blev serverad en grogg sedan satt vi däri soffan och hade det trevligt.

Vi hade bestämt att vi skulle dra förbi bowlinghallen och säga hej iaf så vid 9 började vi knata dit.
Hittade inte dem vi letade efter men hittade istället...NISSE OCH JIMMY! Vilken lycka:D
Så JOhanna och jag slog oss ner vid ett bord och hejjade på grabbarna:D Dom var så duktiga så! Alltid lika goa och glada:D Efter en stund så kom även dom vi letat efter så gick o hejjade.

När vi hade tröttnat gick vi hem till Rickard, jag hade dock blivit på lite halvdåligt humör tyvärr menmen..
Var inte alls sugen på att vara glad och trevligt..självklart så någon snubbe börja ragga på mig då, "asdiskret" Tror nog han fick en uppfattning av mig som löd...BITCH. Sorry men du förtjänade det:P

barabimbarabom, efter att JOhanna bjudit på nudlar hemma hos sig somnade jag gott på soffan:D
Överlag en mycket trevlig kväll:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0