Måndagen full av skärpning!

Jag blir förvånad över min entusiasm(?) när det gäller religionen. Är det för att jag gillar läraren kanske? Vad vet jag!

Tandläkarbesöket gick bra, dock två små hål som tydligen inte gjorde nått men dom ville laga iaf:P Hm?!
Hon påpekade även att jag hade vita tänder? Så vita är dom inte tycker jag. knasig tandis!
Nåväl mamma vad så snäll och skjutsade mig till skolan sen. Åt sedan den konstigaste maten på länge..det var korv och mos men det var minsann den konstigaste korven. AS stor förstod ingenting!

Vandrade sedan hem efter skolan och denna gången var det INTE skönt alltså. Snöblandat regn och blåst. usch! Hade iaf min kära musik i öronen. Är det bara jag som har ett måste, jag MÅSTE gå i takt till musiken. Och när Kat Deluna - Run the Show kommer så sträcker jag automatiskt på mig och börjar gå mer...rytmiskt!? Måste ju se rätt så lustigt ut.

Nu ska det som jag längtat så länge efter göras..TRÄNA:D Ska bli så skönt, Johanna och jag har bestämt att vara duktiga framöver. Så det blir mycket besök på gymmet ser det ut som! LIKE IT!

Juste fick mitt linne från Ellos idag. Ett svart one-sholder med spets längst översta kanten. Riktigt fint :)
Vet inte om jag nämnt att Sthlm-veckan på Gotland är bokat och klart. Jag, Fanny, Linda och Jennifer har bokat båt och rum på hamnhotellet:D kommer blir AWESOME:D

Okej nu vill jag ha min lööön!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0