Hurra för mamma!

Som egentligen fyller år på tisdag:D
Men hon firas idag, det har ätits äcklig tårta (müllers sucks) men massa goda kakor.
Snart blir det tacopaj (MED sallad) vi kör lite omvänt, första fika SEN mat:P haha

Efter det bär det av hem till rebecca för lite partajlattjo:D Vet inte riktigt hur det kommer sluta men jag tror det kommer bli awesome:D Blir nog färga hår först på rebb och sen tror jag det dräller in lite mer folk.

Well well tillbaka till mamma. Hon fick iaf en jättefin tavla av med med en dikt på som jag skrivit:D
Farmor tyckte jag skulle bli poet och mamma sa att jag rimmade bra:P Hur glad som helst blev hon iaf:D
 

Du är kvinnan som gett mig livet.
Du är den som jag allt för ofta tar för givet.
Du är den som är där för mig vad som än händer och var jag än gör.
Hur snäsig jag än är och hur mycket jag än förstör.


Det är du som följt och kommer följa mig genom livet,
tills jag växer upp och blir stor,
Jag pratar förstås om dig, min kära mor.


Livet utan dig skulle aldrig blivit det samma,
Jag skulle aldrig kunna klara mig utan dig mamma.
Mamma, du har funnits där så länge jag kan minnas,
Och vore det inte för dig, skulle jag inte ens finnas.


Jag skulle aldrig fått uppleva allt det jag gjort.
Och jag skulle inte känna att jag var redo,
att kliva ut från detta trygga hemms port.
I 18 år har du nu funnits där för mig
Du har lärt mig så mycket, trotts att jag inte alltid velat ha din hjälp.
Jag finner inga ord för hur jag någonsin ska kunna beskriva
hur mycket du betyder för mig.


Snart är det dags för mig att stå på mina egna ben.
Att själv ta mig över livets hinder och inte vara klen.
Det är tack vare dig jag vet att detta kommer gå.
Dessutom vet jag att du alltid bakom mig kommer att stå.


Det finns så mycket jag borde tacka dig för,
Jag borde visa min uppskattning för ALLT du gör.
Detta är ett försök att förklara hur mycket du betyder för mig.
Att du faktiskt är världens bästa mamma och att
Jag älskar dig!


Ha en bra kväll allesamman:D Kiss and Hug!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0