HÖM?



Hm är det bloggen som fått spatt eller..över 200 sidvisningar?
Eller så har någon jevel gått lös på att besöka min blogg.:P
Men siffrorna på sidan är också knas
Aa jag förstår inte riktigt detta:P Hahah

Det är iaf dags att ta tag i livet igen, back to school. Tillbaka till rutinerna och kliva upp kl 7. Ganska oawesome!
Jag smygstartade väl igår genom att sitta med ett arbete i typ..aa för länge iaf. Om jag blev klar?
Ehmm..äsch smådetaljer skiter vi i va? (A)
Stundens problem är..hur tar jag mig till skolan? Mamma sover, busskortet är hos Johannna, och cyklen är i förrådet:P
Kanske blir en sms biljett eller så får jag knata? Ska till musikhuset så kanske blir aternativ nummer sist..hm?
Aaa får bli så, på med tjocktröjorna, vantarna, halsdukarna och mössorna:P
 
Detta är faktiskt första dagen på min sista termin i Nynäshamnsgymnasium på den estetiska linjen.
GLAD?....smått panik!?!?

Kommentarer
Postat av: Sara

Det är någon som är ute efter dig ;). .



Vad sägs om tjejkväll snart ?

puss !

2009-01-08 @ 13:16:39
URL: http://dox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0