DUUUKTIG ELIN! not

Aaa samhällsprovet gick ju som väntat haha:D har jag tur får jag G, hoppas hoppas!

Efter skolan blev det för en vända till röda korset, köpte fyra st glas med jordgubbar på för 20 kr och en tröja för 10:D
Blev sedan en fick med massa mysiga personer, tror vi var upp mot 10 st som hade bestämt sig för att fika:D
När jag och Linda kände oss nöjda så tog vi en vända på Lindex, fick med mig en söt liten kofta:)

Nu är jag hemma och gör ingenting, suttit här och kollade på massa kläder som one special person satt och skickade till mig hehe. Juuuste tänkte vila när jag kom hem men till min förvåning märkte jag att alla mina kudda var borta!?!?!
WHATTA!?!? tänkte jag och sprang till mamma..- vart är alla mina kuddar!?!?! -Jag tvättar dom! sa hon lugnt. -Ahaaa!
-Kommer här inspringande som att det var andra världskriget eller nått!:P haha

Nu har jag precis duschat håret och tänkte faktiskt ta mig en liten tupplur!


    

Kommentarer
Postat av: Y

Åh sötis, mysigt var det allt! (Älskar dig just nu för att du inte tog med något hemskt äckelkort på mig ;))


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0