Det var ju inte riktigt mening!

Sånglektion idag som nämt:) Gick kanoners, blir ny låt nästa gång!

Jag har ett dilemma, jag kan inte kolla på film längre, jag bara somnar:P
Vi kollade på film idag på nutida konsten och jag slocknde:P

Efter skolan åkte jag ner och aktiverade mitt nya kort:) Jeees
Följde sedan med Linda in till Haning, hon hade planerat att klippa sig men det fanns ingen ledig tid!
Så det blev shopping för mig istället, hittade ett par nya jeans, ljusa med lite fastsydda lappar typ. Sedan en sommar/vårjacka, en stickad tröja och en liten stickad väst:) Hihi blev typ 800spänn allting!

Shit samhällsprov på fredag och jag har inte ens pluggat, inte ens svarat på alla frågor :S Kommer nog gå as bra!

Jag undrar en sak...förälskad, är det någonting man är innan man blir kär eller efter liksom innan man älskar någon?

HM?

Kommentarer
Postat av: Sara

Innan man blir kär ;)

2009-01-28 @ 19:40:45
URL: http://dox.blogg.se/
Postat av: Sara

eller alltså, innan man kommer in i "Jag-älskar-dig-stadiet" ;]

2009-01-28 @ 19:41:42
URL: http://dox.blogg.se/
Postat av: Jennis

Jag tkr man är mest förälskad hela tiden ;D Mer som nykär typ , man är helt uppe i öronen i nån :D

2009-01-29 @ 11:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0