Dagen efter awesome:D

Traskade ner till Catta efter maten, gick sedan till arena för att sällskapa henne över en pizza. Hon åt, inte jag:D haha
Fanny tittade in efter en stund och när alla vad övermätta och illamående gick jag och Fanny hem till Jakob.
Slängde oss i varsin soffa och glodde på tv. Vet inte hur länge vi var där med vi slängde oss iaf ut i kylan igen efter en stund. Fanny skulle möta Robban och jag vandrade till solariumet. Vrångpellen som hörde av sig verkar återigen tappat talförmågan..that suck but what to do..
Jag halvsprang sedan hem och slängde mig i ett varmt och härlig bad. Nu ska jag se efter om det finns några rester från tacon igår..:D
Tjingeling:D

AwesomePie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0