Bra dag.riktigt bra:D

Fick till slut över alla bilder på usbminnet:D wiie
Blir redigering sen någon gång:D

Efter skolan fick jag skjuts med favvofredrik till willys för att köpa räkor:)
Varför är det alltid så att man misstas att vara ett par om man går och handlar tillsammans?
Ganska kul iaf, träffade på Denize också. Inte sett henne på...100 år:D
Sedan fick jag skjuts hem till Sara, slängde mig i soffan här, har inte varit här på as länge. KÄnns bra att vara tillbaka. Bra saker händer när man är här:D Hihi en puss hit och skadeglädje när jag läste grejer! AWESOME

Aaa detta har varit en bra dag, och i morgon är det fredag!!
Undrar var helgen bär mig...hmm:D

        

hittade massa kul bilder från när vi var ute på keijos land i sommras:D åå mys, kubb, grilla, basta, gitarhero och alkoholers:D Underbart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0