Aktiv aktiv aktiv

Se så aktiv jag är, på bloggen iaf:P
Klockan är inte ens sju (en minut i) och jag bloggar redan.
Hm man kan ju också se på det som att jag inte har något liv. Men måste ju hålla mina kära typ 30-45 läsare uppdaterade. ;)

Hade klockan på halv 6 i morse, snoozar alltid en timma av någon anledning. Blev typ skadad för livet när man sov med sman som också skulle snooza 311 ggr:P
Haha well well, 5 i halv 7 steg jag upp och jag var inte trött för 5 öre alltså! Sånt är bara lovley! Slängde mig i en dusch, 20 minuter satt jag och mös! :)
Kom nyss hit och öppnade garderoben och fick bara upp "suck" i huvudet, därför jag satte mig här:P
Samma gamla i-lands problem (copyright Alexandra:P) What to wear?
Brukade vara duktig förut och bestämma dagen innnan, men hamnar alltid i telefonsamtal innan jag ska sova (gnäller inte, I like it) så då glöms det bort helt enkelt.

Nåväl,  näsan är riktad mot sthlm idag då, hade en liten tanke om att träffa Natalie men när jag meddelade att jag skulle in till stan fick jag ingen större reaktion så hon ville väl inte leka med mig helt enkelt..SCHYSST! ;)
Har ingen aning om hur länge lärarna tänkte plåga oss på moderna museet men inte allt för länge hoppas jag.

Vet inte riktigt hur jag ska lösa dagens aktiviteter, träning är inplanerat klockan 6 iaf. Brukar bli runt en timma. Halv 8 är det hockeymatch och sånt är ju alltid kul att titta på. Frågan är hur jag ska hinna åka hem, duscha och dra på mig lite kläder på en halvtimma?! hm.



tuuut tuuut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0