Rebbs mamma har godkänt!

Mamma och jag hade vårat vanliga "kärleks-snack" igår..
Mamma är en sån som gillar att ha lite koll när det gäller killar så hon frågar såhär ibland

"vem är du kär i nu da?"

-ingen! svarade jag igår
då fortsatte hon..

mamma - Inte i victor?
Jag -Nej!
mamma -Micke!....?
jag -Nej!
mamma - Fredrik då?
jag -Nej!
mamma -Är du lesbisk?
jag - aa börjar fundera på att bli de!
mamma - Jahaja!
jag-Vad skulle du säga om jag var det?
mamma -......hur ska ni få barn da?..HA!
jag - nä men seriöst vad skulle du säga om jag kom hem med en flickvän
mamma - Vad ska jag säga? Jag vill ju bara att du ska vara lycklig!
jag - AAWW!!

är hon inte gullig?!:D Så rebbs, nu är det fritt fram. Nu kan vårat liv tillsammans börja!

Blir snart en promenad till Kim eftersom jag lyckades glöma min lur där.
Har varit i haninge idag hos veterinären med grabbarna och deras skadade kisse.
Sedan bjöds det på lunch hos kim! Smarrans
Juste en folkhögskola var och showade lite för oss idag också. De var från gospel linjen. Riktigt coolt!:D

Tänkte avsluta med lite sköna citat från herr språkpolisen själv!
Se och njut alla som blivit rättade av Fredrik

"man ska ju inte stoppa mjölken och den grillade grädden i samma påse!"
(Mmmm.. grillad grädde, tänk er! ska vara mjölk&grädde och grillad kyckling)

"Tugga inte med mat i munnen!"
(neej precis, eller är det det man gör när man äter? alla förstår nog den hur den rätta formen är"

Kommentarer
Postat av: Rebbs

MEN YEEEEEEEES!

2009-02-24 @ 15:33:15
URL: http://rebbas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0