Okej okej

Jag har valt att vara tyst om denna blogg hysteri bara för att jag tycker det är allmänt töntigt, kul idé kanske eftersom alla blir så hemskt upprörda,  men nu börjar jag blir riktigt trött på att folk tror att det är jag.
Alla som tror det kommer ju få skämmas sen när det kommer fram vem det verkligen är.
Om denna nya bloggen också blir anmäld och det går vidare så kommer ju säkert polisen kunna ta reda på personuppgifter som registrerats när denna människa startade bloggen och då kommer ni se vem det är.

Och man blir ju så trött på att folk tror att dom vet massa saker om en.
Att dom tror att dom vet exakt vilka man haft sex med hit och dit.
Det är ju verkligen ingen som har en aning ens, ganska roande att folk inte har bättre saker för sig än att spekulera i andras sex liv! haha

Men men, är det någon som fått en kommentar av denna blogg i sin egen så gemför den IPn med andra.
Har ni fått en av mig så gemför med den med, annars be mig så kan jag skriva en kommentar hemifrån så ska ni få se!
Slutar IPn med 30 så är det en skoldator!

Kommentarer
Postat av: Sara

Nehe.. jag ska allt få krama på henne lite ;). Om du är snäll kan du också få en liten kramis ! hihi !

2009-02-12 @ 14:17:55
URL: http://dox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0