Måndag, tisdag, onsdag....

Torsdag och Fredag, går jag runt och väntar, på att veckan ska ta slut.

Kommer ni ihåg den gammla dängan? Jag tänker bara på Viashowen när jag hör den alltså! haha

Onsdag då, mitten på veckan, "lill-lördag" så att säga:P
Snart dags för jobb i 8 timmar:P yeeah pengar!
Märkte idag också att jag inte fått lön ännu, lassejävel!

Juuuste gårdagen, jag skýndade mig hem till linda där massa härliga tjejer redan satt och mumsade i sin semlor:P
Jag hade tur för dom hade minsann sparat en till mig:D
Jag hade varken ätit frulle eller lunch så semlan satt fint:D haha

Sedan bar det av ut till farmor med klänning för att se om hon kunde sy in den.
Hon trodde inte att det var omöjligt men hon skulle kolla med en av hennes vänninor som har mer koll på sånt där.

Usch börjar känna mig stressad:P Vart är Mammsen?
Nej dags att klä på sig iaf!
Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Y ;)

Åh din jäkel. Bara för att du ska åka utomlands. Jäkel.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0