Lindas "bildspel"

Linda hittade väldigt fina bilder på mig från juldagen då jag var så otroligt vid medvetande:P
Hon gjorde nu en lite serie kan man säga. Här kommer den!

        

1) Elin står vid baren

2) Hävar i sig en shot

3) Ohoj va den smakade!

4) Men den gjorde susen!

5) Elin får syn på en snygging och dregglar lite på sin blå klänning!

6) snyggingen lägger på sitt allra sötaste har-smile och närmar sig en dregglande Elin

7) Elins vän, Catta, tror inte att detta kommer fungera alls och hånskrattar åt den fulla haren och den dregglande flickan i blått

8) Men *SMACK!* sa det och en fyllepuss utdelades, Catta ser avundsjuk ut och drömmer sig bort för en kort stund! MM

Men jag tror bestämt att det faktiskt inte utdelades en puss där! Men minnet var inte riktigt på min sida den kvällen!
(bild sju är borttagen för att Catta ville det)
Och detta är mest ett skämt, så ingenting att bli upprörd över eller nått.


Kommentarer
Postat av: Y

Hahaha!! Har-smile. Very funny. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0