Fredag den 13de!

Jag själv har då inte märkt av denna dag av olycka.
Hade inte sett någonting heller fören på hockeymatchen.

Allting började bra, Nynäs ledde med 5-0 och allting såg bra ut.
Plötsligt får Fredrik en tackling och flyger in i sarien och blir sedan liggandes.
Han rörde inte på sig på flera mintuer, PANIK PANIK!
När han sedan viftade lite på fötterna kunde jag andas ut, så gíck jag dit för att se hur han mådde.
Möttes av en gråtande Jocke och oroliga föräldrar, satte mig på huk och frågade om han levde "det är lugn" fick jag till svar. Jocke snackade sedan lite med han och jag la en hand på Fredriks, "vilken fin hand du har Jockeman " sa fredrik då ! haha knasunge!:D

Ambulansen kom och kollade till honom och till slut satt han och sedan gick han av isen! YEEAY!
Matchen slutade olycklligt dock, nynäs tappade allting och förlorade med 5-6.
Jag var helt gaaalen alltså, men värmdö fick allt smaka, blod på isen och slagsmål.
Jag och Natalie var allt nöjda!:D

Vi fick skjuts hem av Pappa, den skada fick skjuts hem, han mådde OK, dock värk i nacke och axlar. Stackars min lille!

Nu är jag o Natalie hemkommna, jag väckte precis mina fötter till liv i badkaret, dem var som isbollar:P
Tror det blir nagelfix nu om inte Jessica kommer med något bättre förslag!
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: J

stackars mig ... :( jag får minsann ta tag i saker o ting om de ska hända något!!

2009-02-13 @ 23:37:48
URL: http://jerres.blogg.se/
Postat av: Bolle

(f)(f)(f)(f) // Naatta

2009-02-15 @ 02:39:14
URL: http://bolle17.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0