Bright Crystal

Igår blev det först thaimat med Jessica och Matilda:)
Efter drog vi till ishallen där hockeymatchen var i full gång.
Nynäs-Östervåla. Riktigt tråkigt match, Nynäs vann iofs med 11-1!
Det var ju bra iaf:) tvåsiffrogt!
Lite självförtroende boost!

Efter matchen svängde vi runt lite i bilen, körde Tobbe och Freddan till bowlinghallen.
(jag och freddan lyckas förövrigt alltid springa in i varandra, trevligt värre)
Efter det gled vi hem till Matilda och satt bara och slakade vid datorn!:)
Vet inte vad klockan var när vi åter igen for bort till bowlinghallen för att hämta upp Tobbe.
Efter den åkturen blev jag avsläppt uppe vid Freddan, tänkte så knata hem men då ringde Fredrik och tyckte att jag skulle komma förbi och säga hej vid Old Bell. Jag hade ju ingenting annat för mig så det gjorde jag och sedan knatade jag hem och somnade sött i sängen:)

Nu sitter jag här med lösögonfransar på:D Haha förberedelser nu vet! ;)
Har sollat ut den bästa musiken från min dator som nu ligger i en och samma playlist.
Ikväll bär det av till krigslida på 20årsfest med Jessica hos Gustis!:)
Efter det blir det telen:) Inviga mina nya lovley shooes! Tror jag har outfiten klar.
Skickade pappa till systemet nyss för att inhandla vin, så nu har jag en box.
Alltid bekvämt!:D
Invigde även min internetbank (sego!) förde över pengar till papps och pengar till mamma för flygplansgrejerna:)
Mmmm mina nya parfym!:D:D längtar!

Vet inte alls vad jag ska sysselsätta mig med nu, helt rastlös.
Kan ju inte sminka mig nu liksom.
Då kommer det ha förfallit tills ikväll! haha:D

Åå så passande, I´m so Excitet kom nu sprutandes ur högtalarna:D wiie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0