Alla <3 dag!:D

Fick en riktigt bra dag faktiskt, Natalie var ju här, vi tog oss en vända nere på stan i det fina vädret. Sedan ville Fredrik, Kim och Martin dela luft med oss så vi åkte ut till lövhagen och tog en fika. 

Fick ett lite kort samtal som gjorde mig fånigt glad! Perfekt sådär på alla hjärtansdag!

Vid halv 5 kom JOhanna förbi här hemma för att bli stylad inför modefesten hon skulle på!
Sjukt läcker blev hon!:D
Då började jag o Natta supa till det lite eftersom johanna hade med sig vin, öl och rosapantern. Lovley!:D

Vid 7 försvann JOhanna och jag o Natta började kolla runt vad som hände.
Vi fick erbjudande om att åka till haning på fest men vi dissade det och våldgästade Fredrik istället som hade föräldrarnas hus för sig själv. Vi fick även med oss Martin som var lite vrång till en början.
Blev massa snack, alkolisering och tv!
Víd 12 kom även Kim dit och i samma veva kom Herr och Fru Bohlin hem så vi bestämde oss för att gå hem till fredrik och fortsätta där.

Martin: kom igen nu, jag fryser röven av mig
Jag: Du har ingen röv!
Kim o Fredrik: BUUURN!!

Hemma hos Fredrik blev det kolla massa kul och underhållande videoklipp samt mer alkohol!:D Lagom snurrig blev man i bollen! Efter att vi alla 5 tagit en tupplur vid 4 så bestämde jag o natta oss för att röra oss hemåt!
Men en skön prommis och väl hemma slängde vi i oss varsin enchiladas(?) sedan somnade vi gott.
Så var klockan ca 6, min tele hade dött under kvällen så jag slog på den då. Då fick jag ett sms av mannen som ville ha oss till haning:P Inte ens kl 6 på morgonen hade han gett sig:P haha knas.

Jag tackar sällskapet för en mycket trevlig och avslappnade kväll med mmmaaassa skratt.
Bilder från hela helgen slängde jag upp senare.
Read me later;)


Nu blir det donken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0