Mästerkocken Magnus

Så var man hemkommen från Magnus och Josefin.
Dagen började med jobb på svens sedan plockade familjen Bohlin upp mig och vi for in till stan för att fira Josefin.
Magnus hade lagat wienerschnitzel med rusti som var fantastiskt gott. Efter maten blev det mycket vin och många goda skratt. Alltid lika trevligt att äta middag med alla bohlinare:)

Gårdagens middag hos Johanna och Calle blev också riktigt mysig. Det blev en god varm macka med svampstuvning till förrätt, till varmrätt blev det kycklingfiléer med mozzarella och skinka i mellan och till efterrätt fick vi gino med glass. Det var verkligen SJUKT gott:) Efter det blev det massa dricka och lite "jag har aldrig".

Jag insåg idag att att jag kommer jobba 18 dagar i $treck om man räknar med förra veckan också. På veckodagarna jobbar jag på modelhouse och så blir det nu två helger i rad på svens, och jag kommer jobba endast på svens från den 19-24. Jobba jobba jobba, pengar pengar pengar:)

Ikväll är allting op än så länge. Jag vill umgås lite med Catta iaf, var ju ne hel vecka sen man såg henne:)
Vi får se vad vi hittar på, jag jobbar inte fören 11 i morgon så det är coola bananer!

Nu ska jag fortsätta knapra chilinötter och dricka öl tills jag och Catta bestämt oss för vad vi hittar på.

Puss o mys:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0