sådär jaaa..

Så var en lugn helg snart avklarad.
I fredags blev det freja med Linda och Kalle och Handsome. Jag och Handsome gick hem typ vid 11 kanske och tog sov:)
På lördagen var det först jobb precis som på fredagen. Sedan åkte jag och mannen upp och grattade Nettan som fyllde år:) Vi var där i kanske en timma sedan åkte vi hem, bytte lite kläder och sedan åkte vi hem till Per och Rebecca som hade bjudit in oss på lite grillning:) Rebecca hade gjort grymt god potstisallad:) Även Markus och Stina kom dit senare.
Även den kvällen slutade tidigt, vi var hemma vid kl 10 och somnade väl vid 11, halv 12 kanske.

Idag har jag bara legat i sängen fram till typ 1, har faktiskt läst i körkortsboken! HA
Sedan mötte jag upp Jessica vid arena, hon käkade lite och sedan gick vi till Tobbe för att sola lite:)
När klockan närmade sig 4 drog vi upp till ishallen för att kolla på träningsmatchen mot åkers.
Jag drog i slutet av 2a periode då det stod 3-0 till åkers. Så nu har jag och pappsen varit ute och kört lite bil:) Gick kalas faktiskt, har inte kört på typ 1-2 månder. Vi körde lite start i backe och inga kärringstopp där inte:) MIHI

Tänker nog slänga mig i en dusch snart, ska städa upp köket lite bara (pedantoelin)
Hoppas det går nått bra på tvn ikväll så jag och Handsome kan mysa ner oss och käka cheesballs och dricka coola:D



Me at work, much to do on a sunny day when everbody are at the beach? No....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0