puh

Sådär ja, hemmafrusysslorna är klara, jag har lagat mat (halvt, vi hade ingen potatis) Och sen så har jag även bakat drömmar för första gången. Ni vet såna där söta, ljusa, lite spruckna kakor?:) Bara att mina kakor missade att spricka och blir lite platta:p Men goda var dem allt!:)

Nu väntar jag bara på handsome som vanligt:P

I morgon kommer SVT på besök i lilla leksaksaffären. Det spelas tydligen i  en dokumentär om en kille och han ska tydligen få ett småsyskon så han ska komma och kolla efter en present åt lillen! Spännande med Tv juu!:)

Och mitt lilla misson idag som jag hintade om i förra inlägget gick rätt bra:P Inte helt avklarat ännu, men helt klart över mina förväntningar:P Får se hur det slutar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0