Mums mat

Jag lagade en jättegod pastarätt idag till mig och Linda.

3 laxfileer
Purjolök
Broccoli
Vattenkastanjer
Creme fraiche (naturell)
Creme fraiche ( Franska örter)
Pesto
Lite mjölk
BandPasta

Skär laxen i tärningar, stek och krydda med salt och citronpeppar
Släng i lite purjolöken. broccoli(fryst) och vattenkastanjerna (fryst) Stek tills de är tinade
Ha sedan i en rejäl klick C.F franska örter och ca en matsked naturell C.F. Rör om tills det har smält.
Tillsätt sedan massa pesto (om du gillar det, I loove it) Smaka av och tillsätt annan krydda om det önskas.
Jag ansåg att såsen blev lite tjock så jag hade i lite mjölk för att få den lite mer flytande.
Låt sedan röran stå och småputtra på svagvärme medan du kokar pasta:)
Servera med en liten grönsallad:)
Sedan är det bara att NJUTA!:)

Kommentarer
Postat av: Linda

så himmelens god! helt otroligt!!! PROVAA!!

2009-08-14 @ 08:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0