I´m gonna jam my ass of

..iofs påstår johanna att min rumpa är platt redan..jag tar INTE det som en komplimang! grrr

Iaf jag ska på jamen snart och shake lite med yvanna och Johanna som jag tar som gäst idag. Ska bli kul och skönt som vanligt:)

När jag är färdigjamad ska jag hem och fixa i ordning lite varma mackor till mig och mannen:)
Han var föresten himlans gullig idag efter att vi båda lämnat lägenheter, han för att åka upp och träna och jag blev med-dragen på prommis med Catta:) När jag och Catta hade hunnit ner till centrum ringer mannen.
-Hej, jag ville bara säga att jag gillar dig!
-Aww, gillar dig med!<3
-Puss puss
- Puss hej!


Sånt man blir fånigt glad över eller?:) Hihi
Nu ska jag slänga ihop en lite outfit för jamen, måste lokalisera ett par shorts!

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0