fredagsmys!

Nja inte riktigt ännu, kom precis hem från jobbet. Och nu har jag precis slängt in den tvätten som blev över från igår.
Två maskiner blev det bara så det kommer gå fort. Nu tänkte jag äta lite mat som handsome lagat:) Ser och luktar smarrigt:)

Löndeförhandlingen blev genomförd, 15krs ökning i timman:) woho alltid nått!
Fick även ett arbetsgivarintyg idag där Lasse hade skrivit väldigt fint om mig:) Sånt värmer!

Ikväll kanske jag drar iväg med Catta och kvällsbadar! Får se, ska mysa lite med fredrik först! För i morgon drar han till gotland och lirar lite match mot AIK! Inte illa, blir nästan lite st:)
Nu ska det bli mat i magen och sedan ska jag hänga tvätt!

Tingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0