Faaktiskt...

...så var det min namnsdag igår:P
Jag fick till och med blommor av sötnosLinda, och ett jättefint kort!

Dagens uppdrag var en del av Garpens svensexa. Catarina fick agera blomsterbud och leverera blommor och sedan gjorde hon sitt lilla mission! Det gick kanon, jag fixade lite lockar och naturligt smink på henne innan, det blev kanonfint!
Medan Catta lekte blombud fick jag vara lite barnvakt till Miranda och Molly, blev en prommis till stadsparken och sedan race ner till nynäsgård igen:)

Resten av dagen har jag mest slöat och handlat och nu har jag precis lagat lite mat.
Potatisgratäng och fläskfile, nu väntar jag bara på min middagsgäst Jessica:) Får se när hon kommer!

Kvällen är ganska OP än så länge så vi får se vad som händer!

Fina kortet och självplockade blommorna:D Så himla sött! tack Linda, jag blev jätteglad faktiskt!


Och såhär tjusig blev Catta idag:)

Kommentarer
Postat av: claara

vilken fin blogg du har :)

2009-08-02 @ 18:44:46
URL: http://brunetttens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0