Dagarna går

Idag har jag sovit jättelänge, trots att jag blev väckt flera ggr:P

Vid halv 1 var jag nere vid tågstationen för att vinka av Jon:) Som tur var var tåget som skulle gå halv instället så vi fick prata och umgås i en heeel halvtimma och sedan åkte jag med till nynäsgård!:)



Senaste timmarna har jag bara gått och småplockat och städat här hemma.
Jag får väl gäster inom en snar framtid i form av min morster, hennes man, min kusin, mina kusinbarn, mamms, papps och bror. Så det blir lite fika och sånt:)
Handsome är som vanligt uppe i ishallen och tränar småkidsen så idag får jag klara mig själv med gästerna:P

Nej ska väl plocka fram lite muggar och grejer nu:)
Puss o kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0