Working

Idag är det inplanerat jag att jobba då Lasse skulle iväg och åka skidor.
Hade tänkt att gå till skolan innan men sedan insåg jag att det skulle bli stressigt då vi slutar nutida konsten halv 12 och jag börjar kl 12. Jag skulle då alltså hinna äta och åka ner dit på en halvtimma...STRESS..sånt orkar jag inte med.
Så stannade kvar hos handsome och har nu kekat lite mat :)

Upptäckte att micron var en liten skitbomb så drog den nya fina disktrasan några varv där inne och nu skiner den:)
Skit vad störd man blir när man upptäcker att saker som hemma alltid är rena plötsligt är smutsigt. Min mamma måste vara en hejare på att hålla rent alltså!

Okej klockan är nu 10.10, 1 timma och 50 minuter kvar tills man ska på jobb.
Vad tusan ska jag sysselsätta mig med nu?
Fick ett lockande erbjudande från Sara för någon timma sen..Åka till haninge och springa i affärer.
Attans att man jobbade alltså..:/

Till klockan sex jobbar jag idag och det blir även jobb i morgon:) Money!
Det är verkligen någonting jag behöver nu med tanke på gotland och allt..uschi..
Det får lösa sig på ett eller annat sätt!
Fick lön idag iaf, inte så mycket eftersom jag inte jobbat så mycket..

Nää u ska jag hitta på nått annat..Puss o kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0