Shit nu är det inte långt kvar

Idag är det valborg och mösspåtagning..sitter hemma och har precis fixat mig lite:)
Drar till skolan vid 12, estet ettor och tvåor sjunger väl formodligen studentsången och nu grönskar det som vanligt:)
Vi esteter ska lätt stå längst fram och skåla med:)
Efter det så bär det av upp till musikhuset för ett genrep inför kvällen. Är inte 100 på tiden vi spelar ikväll men jag tror det blir runt halv 12 iaf:)

Det blev hockey hos Sheriffen igår, Sverige mot Usa. Det såg riktigt mörkt ut för sverige men dom skärpe till sig och vände en 5-2 ledning till 5-5 och sedan vann dem o förlängningen med 5-6! yeaay grabbsen ljublade!:D

Måste få i mig lite frukost nu..handsome lämnade mig för att åka och hämta nyckeln till nya lyan:) Han flyttar förmodligen in idag eller i morgon:) Kommer bli awesome, ordentligt kök, större dusch, och diskmaskin!:D

Juste måste nämna Saras sköna kommentar igår på sms

Sara: När börjar vi i morgon?
Jag: Som vanligt!
Sara: Men har vi inte den där mössgrejen?
Jag: Jo, vanliga lektioner fram till 12
Sara: Ska man ha mössan med sig eller?
(HAHAHAHAHAHAHA)
Jag: Nej det ska man inte!
Sara: Men vadå, ska man inte ha mössan?
Jag: Valborg är ju vinterns sista dag och därför firar vi det med att ta på oss en vintermössa, helst stickad. Men det är inget tvång!
Sara: (inget svar)
Jag: JA vi ska ha med oss studentmössan på Möss-PÅtagningen. Dummaste frågan ever!
Sara: Jag kom på de att jag inte skrev hela ordet :P



Gillar dig ändå bästis!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0