Morrn morrn!

Det blev en slak kväll som jag trodde:)
Fick veta lite roliga saker av en viss person på msn, nästan lite sött:P hahahah

Handsome kom förbi sen också och störde och retades med mig när jag skulle försöka välja kläder:P haha
Sedan blev det lite godis och saft hos honom och sedan sova:)
Drömde skit konstiga drömmar:P Dömde att ett par killar (folk jag känner) hade klätt ut sig till olika filmfigurer och typ invaderade mitt hus och sköt på mig med soft airguns! helt stört:P

Nu sitter jag här med tandborsten i munnen och det bär snart av till skolan där vi ska fotas lite.
Vi ska ta kort på var och en i klassen och sedan sätta upp som i estetkorridoren:D
Blir nog bra, sedan står det sång på schemat, ska börja med en ny låt..Lord I´m available to you heter den. E gospellåt!:)

Dags att bege sig och spotta i handfatet kanske:D

Puss och kram!


Kommentarer
Postat av: Bolle

Sjukt bra ordning tycker jag. Finns ingen yta i lyan som inte är täckt av skräp eller dyl. Ja, förutom där du sitter kanske.

2009-04-29 @ 10:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0