Grillning för hela slanten!

Igår blev det som sagt lite jobb först:)
Efter jobbet inhandlade jag lite nya trosor från tosino:)
Fick sedan skjuts med Jocke hem, solade lite, fixade mig och sedan åkte jag o papps ut och övningskörde lite.
Gick väl helt okej!:P Inte kört på typ 3 månader eller nått:P
Körde mig själv hem till Handsomes föräldrar där en liten skara folk redan befann sig:)
Allt eftersom droppade det in mer folk och vi satte igång att grilla:)

Maten blev kanon och senade på kvällen blev det hockey, eftersom matchen inte var allt för spännande började folket bege sig hemåt. Jag somnade i soffan si sådär halv 10 då Garpen hade gått och lämnat den bästa platsen i hörnet!
Jag börjar bli pensionär eller nått tror jag:P När det bara var jag handsome och hans bror kvar bestämde vi oss för att bege oss hem. Vi städade undan lite och sedan traskade vi hem:)

Idag blev jag väckt och såg ett bord fullt med frukost, är han inte söt eller?:)
Han hade vaknat innan mig (som vanligt) gått och handlat och sedan fixat massa :)
Han hade till och med lyckats köpa min favorit youghurt:) Wiiie!

Efter frukosten gick vi över till hans föräldrars hur för att se hur långt brodern hade kommit med städningen.
Lyckligtvis var han nästan klar så vi behövde inte göra så mycket. Sedan tog vi en promenad, han skulle på möte och jag traskade hem. Slängde av mig kläderna och la mig i solen på altanen:) Nu har jag precis ätit lite och snart ska jag ut på vägen igen, en tripp till farmor och farfar blir det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0