Är våren äntligen på väg?

Igår var solen framme hela dagen och den värmde härigt på ben och rygg då jag stod och väntade på bussen efter skolan...Denna morgon när jag vaknade kollade jag ut och det var mulet...där försvann styrkan att gå upp..
Gick ändå upp och åt frukost men föll sedan tillbaka i sängen (inte bra gjort) somnade om och vaknade ca 30 minuer senare..Damit jag var sen..Men jag stapplade mig ut i tron om att jag skulle dö av kylan (och slippa skolan i vilket fall som helst) då jag bara hade leddings, ett långt linne, en cardigan och jeansjackan...MEN när jag väl kom ut så möttes jag av en ganska mild vind...inte alls så kallt som jag trodde..dock inte sommar värme..:P
Där fick man upp hoppet igen:)

Är våren vekligen påväg nu?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0